Followers

Friday, October 15, 2010

AKU SEORANG PEMBULI !!!

      Yes , aku seorang pembuli . aku dan kawan aku  pembuli. kami PEMBULI , PEMBULI , PEMBULI . HAHA , macam tak percaya pulak kn ?? tapi itulah hakikat yang sebenarnya ..  pembuli !!

Kepada sesiapa yang rasa diri dia dibuli , jangan datang sekolah . eeaaa , bangga pulak dapat gelaran pembuli . BANGGA . suka aku highlight perkataan buli .BULI , BULI , BULI .

" KECIK - KECIK DAH PANDAI BULI " haha , aq masih ingat lagi ..

kepada sesiapa yang bergurau dengan aku , lepas ni jangan tegur aku lagi . sebab kalau gurau boleh dianggap buli , parah jadinya . lepas ni kita serius saja . phm ? SERIUS ...
nape kejap sngat ?? lame lah lg ...

    Aku mintak maaf sekiranye ade pihak yang terasa . tapi kat sinilah aku nak luahkan segalanya . nak panggil aku mcm -mcm ?? panggilah ... FRANKLY DEAR , I DONT GIVE A DAMN ...
aku ni boleh dikira baik lah jugak orangnye .... tapi setiap manusia dikurniakan perasaan . korang ade rase geramkan ?? aku pown ade ...

   blog aku tempat aku nak luahkan or nak bersuara dengan lantang aatau tak ?! nak print entry ni ?? print la .... im wrote this entry outside school , x perlu nak jadi buah mulot orng kat sekolah ... everybody have a freedom nd so am i .

dah cukup pantang lebar entry ni ....

* kepada kwn2 , jngan bergurau dengan aq , nnt aq buli kau... parah jadinya...

x0x0.....

No comments:

Post a Comment